zondag 8 november 2009

Tekstvaart


Emmy Breure
Boschoordweg 14
8392 MP BOIJL
Tel: 0561-421 520
Gsm:
Fax:
E-mail: info@tekstvaart.nl
Website: www.tekstvaart.nl

Interesseren, informeren, motiveren, overtuigen? Dat kan, met de juiste woorden en beelden. Op het juiste moment.Teksten die zijn toegespitst op de doelgroep. En die verschilt per opdrachtgever en per opdracht.

Je kunnen verplaatsen in de lezer voor wie je schrijft, daar gaat het om. Dit inlevingsvermogen koppelen aan een eigen stijl. Dat werkt.
Van concept tot eindproduct: Tekstvaart ontwikkelt folders, boeken, websites en andere communicatieproducten.
Enthousiast, creatief en veelzijdig is het motto.



Bij Tekstvaart kunt u terecht voor uiteenlopende tekstproducties. Dit kunnen journalistieke producties zijn, of teksten voor boeken en sponsored media, tijdschriften, bedrijfspublicaties, folders, brochures of websites.
Het werkterrein is zeer breed. Tekstvaart schrijft regelmatig teksten voor onder meer overheidsinstellingen, politie en de zorgsector.
Maar ook een folder of webteksten voor het mkb, bijvoorbeeld een recreatiebedrijf of winkel behoort tot de mogelijkheden.

Tekstvaart heeft ruime ervaring in (hoofd)redactionele werkzaamheden voor zowel tijdschriften als aansturing van projecten tot ontwikkeling van onderwijsboeken.

Tekstvaart ziet nieuwe doelgroepen als een uitdaging. Daarbij is het credo: een goede journalist is nieuwsgierig en vindt niets interessanter dan zijn kennisveld uitbreiden door over een (nieuw) onderwerp te schrijven voor een bepaalde doelgroep.

Vijftien jaar geleden heeft Emmy Breure Tekstvaart opgericht. Tien jaar redactiewerk voor de Golden Retriever Club Nederland lag daaraan ten grondslag. Of ze niet eens een boek wilde schrijven, werd haar gevraagd.
Van het een kwam het ander. Met een biologische achtergrond en de benodigde hbo-opleidingen voor het schrijversvak en grafische vormgeving ontstond Tekstvaart.
Creativiteit is de rode draad door Tekstvaart, of het nu om schrijven of vormgeven gaat. Iedere opdracht vormt een uitdaging. Eerst bedenken hoe het vorm te geven, in woorden of in beelden. Dan opeens, is het idee daar. Na de ruwe versie volgt de uitwerking. Een perfect resultaat is altijd het streven.

Geen opmerkingen: