zondag 8 november 2009

Frank van Geffen


Prins Hendriklaan 27
3761 DS SOEST
Tel: 035-588 1103
Gsm:
Fax: 035-588 1104
E-mail: frank@redactief.nl
Website: www.redactief.nl

"Redactief, Frank van Geffen", hoort u als u me belt.
Vanaf 1 januari 2000 ben ik actief op redactioneel gebied.
Uw schriftelijke communicatie is bij mij in goede handen.
Op redactioneel gebied lever ik u de prestatie die u verlangt:
  • communicerend;
  • doelgroepgericht;
  • resultaatgericht;
  • op maat;
  • foutloos.
Onder actief mag u verstaan:
  • dat ik me actief opstel in het behartigen van uw belangen;
  • dat uw teksten op de afgesproken datum af zijn;
  • dat mijn werk pas eindigt als u tevreden bent;
  • dat altijd geldt: Afspraak is afspraak.
Hieronder een opsomming van de producten die ik lever:

folders en brochures
Een goede tekst onderstreept de boodschap die een organisatie wil uitdragen. Dit zijn voorbeelden van teksten die ik schreef:
  • Scouting Nederland
  • Vereniging Spierziekten Nederland
artikelen
Een goed artikel heeft een duidelijke structuur. De lezers weten meteen wat ze in zo'n tekst kunnen verwachten. Voor een aantal bladen schreef ik artikelen:
  • Vasculaire Geneeskunde
  • FysioPraxis
  • U&UWV
correctiewerk
Een van de kenmerken van een tekst is de afwezigheid van fouten. Een organisatie die zichzelf serieus neemt, ziet erop toe dat al haar teksten foutloos zijn. Onder meer voor de volgende bladen corrigeer ik de opgemaakte pagina's:
  • DELTA Magazine
  • Portfolio
trainingen
Met een goede training is het mogelijk de kwaliteit van teksten te verbeteren. Zulke trainingen geef ik. Dat doe ik voor:
  • Stichting Reclame- en Marketingonderwijs (SRM) in Amsterdam
  • Hogeschool Utrecht in Utrecht
Ook in eigen beheer geef ik trainingen, bijvoorbeeld over:
  • ontvangergericht schrijven
  • persberichten schrijven
  • begrijpelijk schrijven
redigeerwerk
Door goede eindredactie krijgen alle teksten die samen een uitgave vormen de juiste uitstraling. Ze zijn dan goed afgestemd op de doelgroep. Van de volgende uitgaven verzorgde ik de eindredactie:
  • Kamerkrant Kamer van Koophandel Gooi- en Eemland
  • Scouting Magazine
liedteksten
Zingen is een krachtig en opvallend middel om een tekst over te brengen. Ik schrijf gelegenheidsliederen, geheel naar wens van de opdrachtgever. Als u dat wilt, breng ik ze ook ten gehore.

Geen opmerkingen: