zondag 8 november 2009

Esther de Charon de Saint Germain


Esther de Charon de Saint Germain
Borgerderstraat 15
9534 PA WESTDORP
Tel:
Gsm: 06-2461 5004
Fax:
E-mail: info@decharon.nl
Website: www.decharon.nl

Teksten voor print en web van een allround tekstschrijver die tevens communicatieadviseur en projectorganisator is.

Tekstsoorten

  • Interviews
  • Bedrijfsreportages
  • Persberichten, nieuws
  • Folders en brochures
 
Eigenaar en oprichter van dECharon coaching is Esther de Charon de Saint Germain (1963). Kernbegrippen in mijn werkhouding zijn enthousiasme, gedrevenheid, empathie, humor, intuïtie en een analytisch en confronterend vermogen.

Persoonlijke uitgangspunten

Ik werk vanuit oprechte belangstelling en mededogen. Ik geloof dat alles wat we nodig hebben om voluit te leven al in ons besloten ligt. Maar ik geloof ook dat een beetje gerichte aandacht vaak een grote impact op het leven van mensen kan hebben.
Als coach zet ik 20 jaar werkervaring en kennis in. Zo kan ik voor mijn klanten een daadwerkelijke steun in de rug zijn op hun eigen weg naar authentiek inzicht.

Geen opmerkingen: