zondag 8 november 2009

Tekstbureau Van Gils

Bij Tekstbureau Van Gils kunt u terecht voor:
brochures
(bedrijfs)journalistieke reportages
personeelsbladen
corporate magazines
jaarverslagen
nieuwsbrieven
webteksten
persberichten
communicatieplannen
folders
mailings
advertorials
handleidingen/gebruiksaanwijzingen
lezingen/toespraken


Uw bedrijf doet legio geschreven woorden de deur uit. U wilt informeren, overtuigen, vermaken of verkopen, mensen aan u binden of zorgen voor een binding tússen mensen. Die woorden verdienen dus aandacht.

Maar… u heeft het te druk, u zit te dicht op de materie om een goede vertaalslag te maken of u vindt simpelweg dat schrijven niet uw vak is.

Schakelt u Tekstbureau Van Gils in, dan kom ik – Margot van Gils – eerst naar u luisteren. Met oor voor uw overwegingen, maak ik een tekst die uw intenties helpt waarmaken.

Met ruim twintig jaar ervaring spelen mijn letters en ik inmiddels hoog in de eredivisie van het betaald tekstschrijven.

Mijn filosofie? Goed schrijven begint met goed luisteren.

Mijn naam is Margot van Gils. Ik ben sinds 1987 als tekstschrijver actief in de bedrijfsjournalistiek en in de marketingcommunicatie.

In de jaren tachtig studeerde ik Taal- en Literatuurwetenschap aan (toen nog) de Katholieke Universiteit Brabant in Tilburg.

In dienst van verschillende uitgeverijen schreef ik teksten voor Philips Consumer Electronics, GGz Eindhoven, Du Pont, Otto, Edah, KNVB (voetbal), KNHB (hockey), Hodon, NFWS, PTT Telecom en PTT Post en Janssen-Cilag.

Bij het farmaceutisch concern Janssen-Cilag B.V. (onderdeel van Johnson&Johnson) was ik vier jaar werkzaam als communicatieadviseur/redacteur.

Sinds oktober 2005 werk ik als zelfstandig tekstschrijver onder de naam Tekstbureau Van Gils.


Tekstbureau Van Gils kan voor u:
schrijven
op basis van interviews, literatuuronderzoek, briefings

redigeren
zo ingrijpend als noodzakelijk of gewenst en altijd in de ‘tone of voice’ die u zelf kiest

corrigeren
als het alleen om puntjes op ietjes gaat; om de zogenaamde ‘punten en komma’s’; om wel of geen tussen-n; om een dt, een d of toch een t?!

U zult teksten zelden 'plat' de deur uit doen. Tekstbureau Van Gils beschikt over een uitgebreid netwerk van fotografen, vormgevers en drukkers met wie ik u desgewenst in contact kan brengen.

Drs. Margot van Gils
Akkerstraat 20
5615 HR EINDHOVEN
Tel: 040-245 0821
Gsm:
Fax:
E-mail: tekstbureau.vangils@hccnet.nl
Website: www.tekstbureauvangils.nl

Geen opmerkingen: