zaterdag 7 november 2009

Het Tekstagentschap | Copywriters

E-mail: info@tekstagentschap.be Tel. 0486/4.123.19 Leeuwerikstraat 1, 9160 Lokeren


Een copywriter nodig die uw business écht kan vatten?

De copywriters - of commerciële tekstschrijvers - van Het Tekstagentschap leveren u overtuigende webteksten, voor zoekmachines geoptimaliseerde (SEO) copy, brochures, reclame, persberichten, nieuwsbrieven, verkoopbrieven, direct mailings, publireportage, tijdschriftartikels, en meer...

Als het kwaliteit is, dan voelt u het verschil. Net als uw publiek.
Een goede commerciële tekstschrijver weet een gevoel van professionalisme en geloofwaardigheid op te wekken dat overslaat op uw product of dienst. Of u nu op zoek bent naar een gedegen website copywriter, een strategische DM of SEO copywriter, of een creatieve reclame copywriter, Het Tekstagentschap levert u de elegante, no-nonsense resultaten die u nodig heeft. Ook voor zelfstandigen en kmo's.

U wilt een verkoopbrief die echt doet verkopen?
U wilt een webtekst die informeert én overtuigt?
U wilt heldere, duidelijke en overtuigende teksten?
In uw eigen stijl, aangepast aan uw bedrijf en uw doelgroep?

Neem vandaag nog contact op met Het Tekstagentschap.

Voor sprankelende, correcte, wervende teksten.

Teksten die werken.

Wim Annerel.

Gudrun De Waele.
Wim won op jonge leeftijd al prijzen met zijn pennenvruchten. Tijdens zijn hogere talenstudies schreef hij voor diverse regionale weekbladen. Als Master (licentiaat) in Communicatie-wetenschappen en als één van de enige copywriters met een MBA in Marketing specialiseerde hij zich verder in persuasieve communicatie: hoe mensen overtuigen? Zijn loopbaan startte in de verkoop bij Procter & Gamble. Bij het reclamebureau De Kie Communications (nu Dubois meets Fugger) werkte hij daarna voor klanten zoals Microsoft en Canon. Wim geeft opleidingen in onder meer de financiële wereld en doceert Marketing en Verkooptechnieken bij Syntra. Hij is freelanceredacteur bij diverse tijdschriften en websites zoals Tips & Advies, De Zondag, Cash!, Moneytalk en Plus Magazine. Commerciële teksten schreef hij onder meer voor bedrijven in de IT-, tuinbouw-, financiële, postorder-, marketing- en grafische sector.
Bel Wim op 0486-45.56.53.
of mail wim @ tekstagentschap.be


Gudrun is de taalvirtuoos van het team. De passie voor taal zit haar in het bloed: ze begon met schrijven zodra ze een potlood kon vasthouden. Ze won prijzen met haar poëzie en verhalen en schreef tijdens haar studententijd voor een regionaal weekblad.
Met haar diploma's van licentiate Communicatiewetenschappen en Meertalige Bedrijfscommunicatie op zak, leerde Gudrun de verschillende aspecten van communicatie in de praktijk kennen en kon ze haar pen verder aanscherpen.
Zo was ze journalistiek medewerker bij de communicatiedienst van de VDAB, corrector-planner bij Universal Communication/McCann Erickson en werkte ze bij Radio 2, als copywriter voor Tv-omroepers, voor de VRT-Tv-nieuwsdienst, en voor het ondernemersnetwerk VOKA. Zelfs de Vlaamse regering doet een beroep op haar als communicatieadviseur.
Gudrun zet niet alleen de puntjes op de i, maar vooral het juiste woord op de juiste plaats.
Bel Gudrun op 0486-4.123.19.
of mail gudrun @ tekstagentschap.be

Folders
Een folder is het uithangbord van uw bedrijf. Een mooi ogende, vlot geschreven folder komt professioneel over en geeft uw onderneming extra uitstraling. Misschien vindt u het niet makkelijk om uit te maken wat er precies in zo'n folder hoort. Vertel ons wie u bent en wat u doet, en Het Tekstagentschap maakt er een heldere tekst van, die precies zegt wat u bedoelt.

Persberichten
Hoe lokt u de media naar uw evenement? Hoe krijgt u fotografen, journalisten en andere persmensen op uw opening, bedrijfsfeest of ander event? Door een goed persbericht. Eén dat eruit springt, sprankelt en opvalt. Een bericht dat anders is dan de rest. Redacties worden overspoeld met slecht gespelde brieven, onleesbare faxen en allerhande hoogdravende uitnodigingen voor duizend-en-één niet te missen evenementen. Op basis van uw informatie schrijft Het Tekstagentschap een heldere, eenvoudige en duidelijke perstekst, die zegt waar het op staat en en de nieuwsgierigheid aanwakkert. Zodat uw kostbare bericht niet verdrinkt in de massa.

Verkoopbrieven
Met een brief kunt u uw doelgroep gerichter selecteren en persoonlijker aanspreken dan met gelijk welk ander medium. Verkoopbrieven zijn als verkoopgesprekken op papier: u krijgt 20 seconden om de interesse van de ander te wekken...of in de papiermand te belanden. Of u een verkoopbrief stuurt naar een klant, een prospect of een bepaalde doelgroep, wat u wil is respons. Reactie. Resultaat. Het Tekstagentschap schrijft creatieve en effectieve brieven, die uw lezer bijblijven én tot actie aanzetten.

E-mailings
Geen sneller en eenvoudiger manier om een grote groep mensen te bereiken dan via e-mail. Maar ook: niets is sneller weggegooid zonder ooit gelezen te zijn dan een e-mail. Wij schrijven mails die opvallen in uw mailbox, die intrigeren zonder opdringerig over te komen. Mails die niet ongelezen blijven. Mails die renderen.

Geen opmerkingen: