zaterdag 15 januari 2011

Op zoek naar een tekstschrijver/copywriter?

U heeft een website en wat leuke ideetjes voor de inhoud, maar geen idee hoe het om te zetten in een wervende tekst?

Een bedrijfskrantje lijkt u fijn, maar hoe begin je in godsnaam aan zoiets?

Aan techniek ontbreekt het u niet, een nieuwsbrief maken gaat vlot... maar dan: de teksten!

Ik schrijf uw reclameteksten, nieuwsbrieven, webteksten, verkoopbrieven en zoveel meer.

Ervaring heb ik zat na een studie journalistiek die afgerond is in 2008. Verder schrijf ik regelmatig webteksten en ben ik verantwoordelijk voor de nieuwsbrief op mijn werk.

Aan een vlotte pen en een hoop creativiteit ontbreekt het me niet, dus heeft u een tekstschrijver/copywriter nodig: contacteer me! Ook wanneer u een vertaling nodig heeft (Engels, Frans of Duits) mag u me steeds contacteren. Een professionele tekstschrijver kost al snel ¤ 80 per uur, aangezien ik dit als bijverdienste doe ben ik goedkoper. Prijs is steeds overeen te komen.

Ik hoop van u te horen,

Groetjes!

meer info


Geen opmerkingen: